Yazaki logou
Yazaki
4,0 din 5 stele.
Primiți actualizări săptămânale, locuri de muncă noi și evaluări

Yazaki Evaluările angajatului

Evaluați această companie
Denumire loc de muncă
Locație

Evaluări după categorie

3,8Echilibrul muncă/viață personală

Ordonare după

UtilitateEvaluareData
20 de evaluări se potrivesc cu căutareaVedeți toate cele 1.655 de recenzii
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Un loc de muncă unde poți sa te desfașori relaxat fară stres.

Evaluare recomandată de Indeed

Indeed a ales cea mai utilă evaluare
Munca în echipă si comunicare este foarte bună și asigurarea medicală este bună.

Pro

Cumpăr de la cantină

Contra

Nu am nimic contra
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Happy to work there

I learn very much thinks about the quality and haw is to work with many people . The team theat i work was prepared and comunicative.

Pro

Free lunches

Contra

Long breaks
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Loc de munca stresant, neechitabil

Un loc de munca stresant si neeechitabil; unde oamenii arunca vina pe celalalt neasumandu-si greselile; posibilitati de promovare doar pe nepotisme. Nu exista sanse de a te dezvolta profesional, iar respectul fata de angajat nu exista cu desavarsire. Un loc unde meritele nu sunt recunoscute, iar limitele social-psihologice iti sunt impinse catre maxim.

Pro

Stabilitate

Contra

Lipsa de respect intre salariati; salariu foarte mic, fara posibilitati de promovare bazata pe munca si corectitudine.
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Foarte buna

Sanse de dezvoltare ,muncă în echipa, spirit tanar ,competivitate ,sanse de promovare .
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

...

Nu recomand!!!! Nu recomand ! Sclavie! Multi sefi puși pe pile! Etc etc
A fost utilă această recenzie?

Evaluați compania la care ați lucrat recent

Faceți-vă cunoscută experiența pentru a ajuta alte persoane

Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Productive workplace

Strong productive workplace with a lot of nice people that can be trusted and help you with your need. Level of management not acceptable from my point of view.
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Perfect day

I hope i can find a job that fits me on this app. Im a hard word worker i can work anything im good in any job im a good and perfectionist girl and a hard worker
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Operator

Sant buna sant muncitoare am rabdare nu amu place sa
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Este o firmă foarte serioasa

Am fost foarte bucuroasă că am lucrat in aceasta firma si o recomand cu mare bucurie

Pro

Ore putine

Contra

Bani putini
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Loc de munca nesigur

Loc de munca nesigur care necesita multa atentie la detalii
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Loc de munca distractiv

Un loc de munca platit prost dar foarte aproape de casa.

Pro

Transport gratuit

Contra

Prea multe tipete ale sefilo de echipa
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Just training camp directly on the field

I have to train by myself on the field using training materials that was provided on the begining for main activities such as how to send orders. But on the internal site you can find a lot of other information. So every day was a provoke also because the global issue of TE Connectivity with MCCON terminals. The most enjoyable part for me was that I have learned every day new thing regarding of SAP. I liked to work in that program. Also i had support from our EU team and they became my friends. The hardest was to confront with COGI error because most of them was because an human error.
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Nu este deloc distractiv

Verificare,curățare,asamblare,montare,verificare calitate

Pro

Nimic

Contra

Pauza 10minute si 20 minute in 8ore de munca
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Loc de munca productiv

O zi tipica consta intr-o alergare continua ptr confectionarea cablajelor. Am aflat cum se confectioneaza mai multe tipuri de cablaje necesare automobilelor. Colegi - muncitori,intelegatori Cea mai grea parte - Statul in picioare timp de 8.5 ore cu 2 pauze (15 min)- (20 min) Cea mai agreabila parte - Concurenta intre linii si realizarea planului de afaceri

Pro

Transport gratuit

Contra

Pauze scurte
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Positiv and good results achievements.

Learning new things every day; I learned how to be a good employed with lot of knowledge about business development; Very professional management involvement in our daily activities; Skilled persons with positive attitude; Customer fluctuation; The most enjoyable part of the job are the times when we achieve our targets and goals.

Pro

Food tickets

Contra

Good enviroment
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

great company with great posibility to advance in the profesional life

is a great company where your ideas are heard and there is a continuas improvement desire. they are happy to offer courses to help farther more the development of the employees
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

workplace clean and very disciplined

When shift starts i had to take over my operating machine and check if it's in good quality , setting the machine for the next work order ( setting wire , crimping applicators , terminals and measuring the product to be exactly like in the provided standard ) Then start the production according with the production ticket and checking if the finish product is good . I learned discipline , team work and how to operate multiple machines like Komax ( all the types ) and Yazaki machines ( AC 80 , AC 82 , AC 91 , AS 45 ). I worked with a high quality and hard working team and didn't have any enjoyable or hard part of the job , everyone did their job and at the end of the day everyone was happy . Our motto was : "One for all and all for one" .

Pro

None

Contra

Low payment
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Good mentality and perspective

My first serious job was in this company and there is no doubt that all the training helped me ( not just on professiobal part ) to become more responsible , more effective and how to overtaking my capabilities . Unfortunately , payment is not so great his is the main reason for my resignation from this company ,and searching a job in UK.

Pro

Helping peronal to gain experience due to training sessions and practical work .

Contra

Working days without recovery
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Productive Workplace

Well.. It depends on the day, of course there were bad days and good days, we had a set of rules /steps that were not hard to follow, we also had a leader in case something didn't go as planned even if the steps were executed accordingly... With that being said, a normal day at work was the same over and over again, this was a factory, it had different departments but the main thing that anyone working there knew is that it is a "line working" factory, so it was essential to follow the steps as they are in the time given or if not, then you weren't doing your job, simply as that... So mainly, the work amount was the same in any given day, the system was made to support the workers, in time everything is getting easier the more you do it because of the steps and repetition, it was pretty simple and straight forward. I have nothing to complain about. The hardest part of the job was working on 3 shifts. The 3 shifts were "morning shift" 6am to 2pm, "evening shift" 2pm to 10pm and the "night shift" 10pm to 6am; Also these shifts were changed weekly. Most people when looking at this will say the night shift is the hardest, not really, that was the best shift... the hard part about this type of schedule was changing the shift, the first 2 days of the week were always hard to cope with, but not impossible and that's kinda everything there was to it...

Pro

Good Salary, Benefits, Free Transportation, Health Care.

Contra

Comunication; Working on 3 shifts.
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Qaulity Specialist

participate at the internal audits: system, process, product make daily analisis, fill 8D problem solving and collaborate with client

Pro

free lunches

Contra

health assurance
A fost utilă această recenzie?
Vedeți mai multe evaluări pentru Yazaki
Ați putea dori să încercați:

Vreți să aflați mai multe despre munca aici?

Puneți o întrebare despre munca sau interviurile de angajare la Yazaki. Comunitatea noastră este gata să răspundă.Puneți o Întrebare

Evaluare generală

4,0

Bazat pe 1.655 de evaluări.
5
703
4
497
3
303
2
77
1
75

Evaluări după categorie

3,8Balanța dintre muncă și viața personală
3,6Compensații/Beneficii
3,6Siguranță/Promovare la Locul de muncă
3,6Conducere
3,8Cultura
  • Companii
  • Yazaki
  • Evaluările angajaților