DRÄXLMAIER Group
3.7 din 5 stele.
Primiți actualizări săptămânale, locuri de muncă noi și evaluări

DRÄXLMAIER Group Evaluările angajatului

Evaluați această companie
Denumire loc de muncă
Locație

Evaluări după categorie

3.5Echilibrul muncă/viață personală

Ordonare după

UtilitateEvaluareData
20 de evaluări se potrivesc cu căutareaVedeți toate cele 346 de recenzii
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

O firma serioasa

Evaluare recomandată de Indeed

Indeed a ales cea mai utilă evaluare
Nu se poate avansa decât pe baza de pile sau șpagă.
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Dpr

Ar trebui sa se stopeze legături de nepotisme și cunoștințe, ar trebui schimbați cuibul de șefi, salarii după nivelul și pregătirea fisei postului făcut cu evaluare 100%

Pro

Prânzuri gratuit
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Mediu de lucru groaznic,as fi denumit-o puscaria femeilor

Munca de sclavi dacă te vede ca poți ți se cere mai mult

Contra

Pauze? Care pauze ca in pauze faceam pregatiri sa ma pot tine sa fac norma
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Un loc de munca asigurat

Pot sa spune ca a fost o perioada foarte buna din viata mea,care ma ajutat sa fiu mai comunicativă și mai perseverentă.
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Descriere in două cuvinte: inginerie economică...nu au făcut,nu fac și nu vor face contracte pe nedeterminat!!!

Tinerii și-au distrus viitorul aici!! De ce? 50 caractere...nu e clar??

Contra

Sclavie
A fost utilă această recenzie?

Evaluați compania la care ați lucrat recent

Faceți-vă cunoscută experiența pentru a ajuta alte persoane

Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Estabilidad profesional, posibilidad de promover

Empresa establecida, sería, posibilidades de promover, buen ambiente de trabajo.

Pro

Buen ambiente laboral, estabilidad profesional, posibilidades de promover

Contra

Salarios bajos, depende de cómo lo negocias
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Feedback pozitiv

Un mediu de lucru placut,conditii de munca foarte bune,dezvoltare profesionala,acces la tehnologii de ultima generatie,posibilitatea de a interactiona cu profesionisti din toata lumea,o multinationala care isi respecta salariatii. Exista cursuri de formare in cariera. Cultura la locul de munca este bazata pe sloganul:"Noi cream caractere" In cadrul firmei exista o cantina proprie. Programul de lucru este flexibil, ceea ce permite angajatilor grade de libertate. Firma se implica in activitati sportive,activitati de voluntariat. Exista parteneriate cu clinici private privind oferirea de servicii de sanatate. Feedback pozitiv:seriozitate maxima

Pro

cantina

Contra

nimic
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

productive and fun work place

I've gained experience in logistics. they are well organized and have a friendly team . the hardest part of my job was to scatter the negativity from my team and the most enjoyable part of the job was the work well done at the end of the day.
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

gute Arbeitsatmosphere

Gute Kollegen, sehr guter Vorstehender, Gleitzeitjob wunderbar

Pro

Gleitzeitjob

Contra

keine Zusatzleistungen
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Excellent

One of the best companies I ever worked for. Great salary package, bonuses and an amazing team. Would gladly recommended to anyone interested in a job .
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Productive workplace

Today's twenty- and thirty-year-olds have made it clear to companies that they expect to be able to integrate cause work into their professional lives. Driven by millennials, this shift will radically transform how companies define themselves in relation to the social sector. It will be up to companies themselves to answer this call and change their own internal structures and approaches to accommodate millennials' hunger for work that is both fulfilling and meaningful.
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

-

Ma bucur foarte mult ca am ocazia de a lucra la Draexlmaier,codlea.Este o firma de succes si de viitor.

Pro

-

Contra

-
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

A nice and challenging workplace

Multinational and multicultural company, Tier one clients. A lot of interested Harness Engineering things (Development and Manufacturing). Flexible schedule.
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

A good company

Good teamwork here in the company, a lot new stuff in the injection molding field. A lot projects with a lot stuff to do. For me was a very good place to work, because I learned serios injection molding technique.
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

The best way to develop your skills

I took the opportunity to work in this company because they use advanced technology in manufacturing the molds for interior pieces of cars like center consoles, dashboards and sides door. Here, I learned a new way to use the skills that I gained from my studies and previous job and also, I learned to program the 5 axis machine.

Contra

Small salary
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Productive

The Company is a multinational company which helped me to develop my knowledge and learned me a lot of new things. A typical day was going to work and not knowing what is going to happen. I had to optimize and try to find new ways to pack the parts so that it would be easier for them. Optimizing the warehouse flow. I learned there a lot of new and useful things. My co-workers were all understanding . The most enjoyable part of my job was at the end of the implementation process when i saw that everybody was happy .

Pro

Lots of travels in other countries

Contra

-
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Productive and fun workplace

A young and professional team working together to achive high standard products for foreign customers in the automotive industry. Everybody knows what is their part in the process and tries to do it the best they can. No extra hours because if you are well organised and professional you'll get the job done in time. Fun working environement with benefits according to the performed work.
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

System/ Network Administrator

• Provided technical support for over 300 users and ensured proper maintenance of workstations, printers and peripherals • Installed, configured, administered and managed Windows Server NT/2000/2003, Active Directory ,DHCP, DNS, Exchange 5.5/2000/2003 Server , SQL Server, Linux Servers, MS Services, Print Servers, switches, routers, Windows 2000, XP, applied OS patches and upgrades on a regular basis • Created and provided maintenance of user accounts and email (Active Directory and Microsoft Exchange 2000/2003, permissions and access right • Responsible for IP provisioning • Maintained current inventory listings of software installed on computers in network, software licences, guarantees records, IT components • Purchased new software, desktops and laptops, printers etc • Ensured network connectivity of all workstations, troubleshot connectivity and performance issues, resolved very quickly all to ensure maximum performance, efficiency and availability and provided network performance breakdowns of LAN and WAN connections • Deployed, managed and maintained all security IT systems and their corresponding or associated software, including firewalls, VPN, anti-virus software (Symantec, Norton, McAfee) • Managed connection security for local area networks, internet access, the company intranet, and e-mail communication, monitored and analyzed e-mail system activities statistics and reports, mail archiva, email spam filter • Supported disaster recovery plans, performed regular backups and created Ghost images of workstations • Identified, isolated and repaired computer - 
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

Productive and fun workplace

My co-workers were great and I enjoyed working with them. I enjoyed my job as a Technical Documentation Specialist.As an employer, responsive and reasonable. Does training and has logical business management systems in place. It was a great opportunity and experience.
A fost utilă această recenzie?
Balanță Timp de muncă/Viață personală
Compensații/Beneficii
Siguranță/Promovare la Locul de muncă
Conducere
Cultura Locurilor de muncă

productive and fun workplace

3 shifts of 8 hours from Monday until Friday Good management I have improved my knowledge from the University

Pro

-

Contra

-
A fost utilă această recenzie?

Vreți să aflați mai multe despre munca aici?

Puneți o întrebare despre munca sau interviurile de angajare la DRÄXLMAIER Group. Comunitatea noastră este gata să răspundă.Puneți o Întrebare

Evaluare generală

3.7

Bazat pe 346 de evaluări.
5
104
4
127
3
61
2
22
1
32

Evaluări după categorie

3.5Balanța dintre muncă și viața personală
3.7Compensații/Beneficii
3.5Siguranță/Promovare la Locul de muncă
3.3Conducere
3.4Cultura
  • Companii
  • DRÄXLMAIER Group
  • Evaluările angajaților